Befejezett projektek
Referenciák
Fő tevékenységünk a lakó- és nem lakó épületek építése, ám emellett az építőipar számos területén értünk el szép eredményeket.
Első munkáinkat a MAHÍD 2000 Zrt. alvállalkozójaként végeztük. Jelen voltunk többek között 2009-ben a Vásárosnaményi II. Rákóczi Ferenc Tisza - híd és csatlakozó ártéri szakaszok felújítási munkáinál. Valamint együttműködtünk az M30, M6, M7 autópálya, Bagod-Zalaegerszeg és a Dunaújvárosi élményfürdő felújítási munkáinál is.
Ezt követően a Swietelsky Vasúttechnika Kft. alvállalkozójaként végeztünk a Sopron - Szombathely - Szentgotthárd vasútvonalon szigetelési, korrózióvédelmi munkákat.
2011-ben a TREBOR-BAU Kft. az új 4-es metró kivitelezésének keretein belül a Keleti pályaudvar és a Népszínház utca (II. János Pál pápa tér) metróállomás injektálási munkálatait nyerte el.
Az állomások adatai
Keleti pályaudvar állomás Népszínház utca állomás
Állomás hossza: 83 m Állomás hossza: 91 m
Peron hossza: 80 m Peron hossza: 80 m
Hasznos peronfelület: 1100 m2 Hasznos peronfelület: 930 m2
Felszín alatti mélység: -14 m Felszín alatti mélység: -16,7 m
Mozgólépcsők száma: 6+6 Mozgólépcsők száma: 3
Liftek száma: 2 Liftek száma: 2
Kijáratok száma: 2 Kijáratok száma: 1
Építési rendszer: vegyes Építési rendszer: vegyes
Állomás típus: középperonos, kéreg alatti Állomás típus: középperonos
Szintén ebben az évben az RW Hídtechnika Kft. alvállalkozójaként elnyertük a Törley Pezsgőpincészet szennyvíztisztító műtárgyának felületi bevonatolását. Majd 2012-ben a Vásárosnaményi II. Rákóczi Ferenc Tisza híd felújítási munkálataiban vettünk részt.
2014-ben a Kútház Kft. kivitelezőjeként a Villányi elkerülő, valamint a Muronyi állomás peronaluljárójának injektálási és sóvédelmi munkáit végeztünk.
2015/2016-ban a Nitrogénművek Zrt. Pétisó Üzemének felújítása során hűtőtorony és szórótornyok injektálási munkáit nyertük el.
2017-ben az APS SpA megrendelésére a tiszaújvárosi Műgumi Üzem monolit vasbeton szerkezetének javítási munkáit végeztük.
A Swietelsky Vasúttechnika Kft-vel még első éveinkben dolgoztunk együtt és jó kapcsolatunk azóta is megmaradt. Számos beruházást végeztünk együtt, mint például:
- Sopron -
Szombathely - Szentgotthárd vasútvonal szigetelési, korrózióvédelmi
munkáit, - Körmend-Országhatár szakaszon a műtárgyak szigetelési, korrózióvédelmi, felülettisztítási, felületjavítási és hézagtömítési munkáit,
- a békéscsabai peronaluljáró felújítását,
- a budai fonódó felújítása során injektálási munkálatokat végeztünk,
- a MÁV gyöngyösi üzeménél darurendszer vasbetonszerkezetének javítási munkáiban veszünk részt,
- a Szántód-Kőröshegy állomás peronaluljárójának javítását végeztük,
- a budapesti M3-as metró felújítási munkálatainak keretében injektálási feladatokat végeztünk, valamint
- a tavalyi évben a Csepeli Szabadkikötő alapinfrastrukturális hálózatának komplex fejlesztését (vasút, út, vízoldal, közmű) célzó kiviteli tervezési és kivitelezési feladatok ellátásának keretin belül a függőleges partfalak betonjavítását (vízfelszín alatt és felett) és injektálását nyertük el.
2021-ben a Kalfém Kft megbízásából térkövezési és kerítés építésének kivitelezését vállaltuk.
2022-ben a Lakógép Kft megrendelésére a dunaföldvári Pannonia Bio üzeménél BPC Wet Process injektálási feladatokat végeztünk.
Az elmúlt években állandósult rakodógépünk bérbeadása többek között a Villányi elkerülő, az M6 autópálya karbantartási, a 21. sz. főút négynyomúsítási, valamint templomfelújítási munkálatokra vonatkozóan.